La început a fost blogul…Cum să ai trafic pe blog? 


Dragii mei, în primul rând doresc să vă transmit gândurile mele de bine și un sincer 🇹🇩La mulți ani, românilor de pretutindeni 🇹🇩.

Acest articol este despre blog și trafic.

În urmă cu aproximativ opt ani, am luat decizia de a-mi crea propriul meu blog. Îmi aduc aminte cu nostalgie de acel moment, era ceva nou, era acel ceva care îți punea la dispoziție o pagină/gratuită, să scrii despre ce dorești să transmiți și prietenilor virtuali, iar partea frumoasă este că, timpul trece….blogul rămâne, precum o carte scrisă.

Un an mai târziu am început proiectul Ferma Bărzani și de aici multe activități practice pe care le-am publicat pe blog.

Astăzi blogul meu, a depășit cifra de 2 000 000 clicuri/vizualizări, cifră care mă onorează.

Vă mulțumesc tuturor pentru încredere și susținere👌


La început a fost… blogul, pe urmă vizitele/traficul.

La 2000000 vizualizări îmi permit să dau și eu câteva sfaturi, despre cum să ai trafic pe blog, poate ajută pe cineva 😎:

1. Un blog de succes, necesită muncă/timp/seriozitate/implicare, este propria ta creație, nu va crește dacă nu o hrănești.👌

2. Ai nevoie de creație proprie, scrie despre ce faci chiar dacă uneori este posibil să mai și dai rateuri, este important să ai un conținut original, cu siguranță vor fi oameni care sunt interesați de același domeniu.🚙

3. Alege de la bun început domeniul pentru care dorești să scrii, spre exemplu: sport, agricultură, literatură, cum să fii un părinte bun, și lista poate continua.✌️️

4. Pubilică constant, un minim de 1-3 articole pe săptămână, atenție nu pe zi, nu va sta nimeni să te urmărească 100% din timp, fiecare persoană mai are și alte treburi de făcut😋

5. Distribuie articolele în cercul tău de prieteni, pe rețelele de socializare, chiar dacă faci greșeli este uman 😁.

6. Succesul nu vine imediat, ai nevoie de timp și consecvență în ceea ce faci, vizualizează și alte pagini similare, pagini care te pot inspira, este gratis.🏋️‍♀️

7. Stabilește o legătură între tine și prietenii tăi care te urmăresc on-line, Răspunde la întrebările acestora, provoacă publicul prin acțiunile tale, este important să construiți împreună.🏆


Dragii mei, de fiecare dată îmi doresc să găsiți cel puțin un lucru/idee folositor atunci când ajungeți aici, pe blogul meu.

Cu prietenie,

Ruben Budău 😊

Lasă un răspuns

