Oferta de toamnă 2016 arbuști fructiferi, puieți forestieri și plante ornamentale


ferma-barzani-oferta-2016-2017Dragilor, așa cum în ultima perioadă am obișnuit an de an să pregătesc oferta materialului săditor, pentru acest sezon, am pregătit cu drag oferta de toamnă, care poate fi consultată în linkul următor/am redus prețurile:

https://rubenbudau.wordpress.com/magazin/.

Celor împătimiți de cultura arbuștilor fructiferi, vă pot oferi informații în suport electronic/PDF/Gratuit, am nevoie doar de o solicitare din partea dvs în acest sens, precum și adresa de e-mail unde să vă trimit pdf-ul. 

Vă doresc să aveți parte de o toamnă îmbelșugată, cu folos🙂

12 responses to “Oferta de toamnă 2016 arbuști fructiferi, puieți forestieri și plante ornamentale

  1. Buna ziua, am trimis si eu o comanda in primavara pentru toamna si am dat reply iar in aceasta toamna, s-a inregistrat?

  2. Buna ziua, Comercializati si ingrasaminte pentru zmeur?Am o plantatie de cca 200 plante,pentru consum propriu.Este al doilea an:in primul an fructele au fost mari si robuste,dar in acest an sunt mici.Nu i-am aplicat nimic;doar irigare. M-ar interesa,daca aveti ceva biblografie,despre cultura zmeurului. Multumesc, Rares Zaiu

    _____

  3. Buna ziua,sunt din Cluj si am o mica plantatie cu zmeur si mur. As vrea sa fac o comanda la dvs. pentru 50 buc mur Thornfree( 1 an ) si 200 buc zmeur remontant. As vrea sa imi spuneti ce soi de zmeur remontant aveti si cam in cat timp se poate onora comanda.Multumesc.Cu stima,Corina Cocis

  4. Buna seara! Imi place mult ce ati realizat la ferma dumneavoastra si m-ar ,,bate gandul” sa incep/incerc si eu o mica cultura de mur si smeur, insa as vrea sa ma documentez temeinic inainte de a incepe si simt ca internetul nu este chiar suficient. V-as fi recunoscator daca mi-ati putea trimite ceva documentatie pe care sa o pot studia in legatura cu arbustii fructiferi (cred ca dupa atata timp deja ati adunat mai mult decat suficienta).
    Multumesc si va doresc o seara placuta!
    panfiloiu_georgian@yahoo.com

Lasă un răspuns

