Premii pentru rețetele de sezon


 

Provocarea de sezon, a fost pentru noi toți dragilor, mi-am dorit să avem un schimb de idei pe subiectul rețetelor bazate pe fructe de pădure astfel încât pe data de 13 iunie a.c. am lansat provocarea, articolul și condițiie, precum și rețetele pot vi vizualizate aici.

large-premii

Vreau să mulțumesc partenerilor de la Editura Casa din Oradea pentru implicare și mai ales pentru premiile care vor merge către:

Premiul I – Irina Stoica, rețeta Tartă de zmeura

Premiul II – Coman Ileana, rețeta Turtite de mălai cu dulceață de soc

Premiul III – Neli Dume, rețeta Gem de căpșuni cu mure

Felicitări pentru gospodinele desemnate câștigătoare !!! Să vă bucurați de premii !!!🙂😉

Vă rog să îmi comunicați pe adresa de email: rubenbudau2014@gmailcom, până în data de 10 iulie 2016, adresa de livrarea a premiilor care vor fi expediate către dvs. de către Editura Casa din Oradea. 

Spor și sănătate tuturor,🙂😉

2 responses to “Premii pentru rețetele de sezon

  1. Multumesc mult pentru premiu, imi doream aceste carti🙂 Numai bine! Irina

Lasă un răspuns

