Folie agrotextilă sau paie în cultura de căpşun?


În acest sezon cultura cãpşunului este una din provocări (aici sunt detalii), trei soiuri au fost plantate între rândurile de zmeur, iar în acest moment plantele de căpșun sunt în perioada de înflorire şi formare a fructelor.

Pentru mulcirea solului ce variantă să aleg: folie sau paie ?

Vă rog argumentaţi de ce. 😊

IMG_20160602_100838

 

 

 

7 responses to “Folie agrotextilă sau paie în cultura de căpşun?

  1. Profule, asta îi subiect de examen ?🙂

  2. Paiele, ca argument le aveti banuiesc gratis, si plus de asta daca vreti cultura organica odata cu putrezirea lor aduc si un aport important de materie organica…la folie se poate aduce un aport de compusi toxici odata cu degradarea ei. Doar o parere, eu unul as opta cu paie daca as avea de ales

  3. eu as folosi paie – se descompun ( suficient de lent) si imbunatatesc solul, permit aerarea, retin umezeala, nu se obtin din petrol – resursa limitata/nu-s poluante, daca sunt produse in ferma mea nu ma costa f mult, daca-s cumparate de la un localnic – ii dau si lui un mic ajutor.

  4. Astept cu interes raspunsul, vrem sa punem si noi capsuni anul viitor. La ce am pus anul asta am folosit paie fiindca mi se par o solutie naturala, se transforma in ingrasamant, nu ca ne-am pricepe..

  5. Daca puneti paie, nu le zboara vantul? Cat de gros puneti stratul de paie?

  6. paiele au un dezavantaj cresc numarul de melci fara cochilie și trec noaptea la consumul recoltei, dar sunt mult mai ieftine decât folia textilă sau pvc

Lasă un răspuns

