Ferma Bărzani are porțile deschise


Săptămâna trecută am avut plăcerea să îi primesc în Ferma Bărzani pe prietenii mei de suflet care susțin Pădurea Copiilor. Am avut un timp frumos în care prezentat și dezbătut:

  • cultura afinului canadian;
  • cultura zmeurului;
  • cultura murului;
  • diverse aspecte despre: migdal, stejar roșu,…

2 responses to “Ferma Bărzani are porțile deschise

  1. Buna ziua domnul Budau!Felicitari pentru activitatea pe care o desfasurati! E minunat ca mai exista oameni ca dumneavoastra, ce pun suflet in munca lor !Va admir, sincer! Imi permit sa atasez cateva fotografii ale unui salcam, este deosebit de toti ceilalti din zona mea. Infloreste cam cu 10 zile mai tarziu decat cei de aici, are flori foarte abundente, si de culoare spre roz. Mai mult, infloreste si in luna august  ! Ati mai vazut – auzit de o astfel de varietate?As dori sa culeg seminte si sa le plantez primavara viitoare, dar am inteles ca trebuie puse la stratificat. Cum este asta? Daca doriti, va trimit si dumneavoastra si sa vedeti ce iese. Cu stima, dr Morosanu Dan Marius, medic veterinar si apicultor amator, localitatea Luica, judetul Calarasi.

    From: Ruben Budău – Blog To: dan_m1967@yahoo.com Sent: Thursday, May 12, 2016 11:09 AM Subject: [Articol nou] Ferma Bărzani are porțile deschise #yiv8968078600 a:hover {color:red;}#yiv8968078600 a {text-decoration:none;color:#0088cc;}#yiv8968078600 a.yiv8968078600primaryactionlink:link, #yiv8968078600 a.yiv8968078600primaryactionlink:visited {background-color:#2585B2;color:#fff;}#yiv8968078600 a.yiv8968078600primaryactionlink:hover, #yiv8968078600 a.yiv8968078600primaryactionlink:active {background-color:#11729E;color:#fff;}#yiv8968078600 WordPress.com | Ruben Budău posted: „Săptămâna trecută am avut plăcerea să îi primesc în Ferma Bărzani pe prietenii mei de suflet care susțin Pădurea Copiilor. Am avut un timp frumos în care prezentat și dezbătut: cultura afinului canadian; cultura zmeurului; cultura murului; diverse as” | |

Lasă un răspuns

