Scrisoare deschisă prietenilor mei virtuali la 7 ani de blogging


image

Dragi mei,
Astăzi când se împlinesc 7 ani de când am creat acest blog, gândurile mele se îndreaptă spre voi, prietenii mei cărora le transmit prin această scrisoare gândurile de mulțumiri şi aprecieri pentru susținere şi încredere.
În acest timp am împărțit cu voi din experiența pe care am acumulat-o în FERMA BĂRZANI, lucruri practice şi idei, sper eu…constructive, care să vă fie de folos în lucrările practice din propriile gospodării.
Ceea ce mi-am dorit de la bun început şi îmi doresc şi acum este să găsiți aici informația corecta despre subiectul  care vă interesează.

Să auzim de bine,
Ruben Budău 😊
image

2 responses to “Scrisoare deschisă prietenilor mei virtuali la 7 ani de blogging

  1. La multi ani si postari la fel de faine!

Lasă un răspuns

