Spalierea zmeurului în forma literei F


Dragilor, am intrat puternic în lucrările de primăvară din Ferma Bărzani.

O lucrarea importantă pe care am realizat-o recent a fost spalierea (legarea zmeurului pe şpalieri).

Modelul pe care l-am aplicat, este şpalierea cu doua sârme duble în forma literei F, acest model mă ajută să creez două rânduri care privite din interior formează aspectul literei V.

Astfel am facilitat o desime corespunzătoare/metru linear, plantele beneficiind de lumină şi oxigen din belșug. 😎

image

4 responses to “Spalierea zmeurului în forma literei F

  1. Ce inaltime are tarusul principala, la ce inaltime se pun barele paralele cu solul si ce dimensiuni au aceste bare? Anul asta am platat 40 zmeuri, de la anul sa inteleg ca as avea nevoie de spalieri? Mulțumesc.

  2. Buna ziua,v-am tot scris pe email ca sunt interesata sa cumpăr butasi zmeura si doresc sa ma sfatuiti d-voastră in legatura cu soiul…v-as fi recunoscătoare daca mi-ati răspunde,multumesc.

Lasă un răspuns

