Practicã studenţeascã la Ferma Bãrzani


În acest weekend am avut plãcerea de a avea în Ferma Bãrzani pe Raul Denut, student silvicultor, cu care am schimbat din experienţã. Raul sper cã ţi-a fost de folos timpul petrecut în Ferma 😎.
Scurt rezumat:
🌱toaletare şi igienizare în cultura murului;
🌱masa festivã: cartofi copţi, clisã friptã, ceapã, pâine şi sare;
🌱prezentarea speciilor lemnoase din Ferma Bãrzani;
🌱 plantare pruni/ completare.

image

image

image

image

3 responses to “Practicã studenţeascã la Ferma Bãrzani

  1. Da, mi-au fost foarte de folos informațiile pe care mi le-ați oferit. Vă mulțumesc frumos atât pentru informații, cât și pentru masa :)) ( a fost o surpriză plăcută, nu m-am așteptat). Să sperăm că o să mai avem întâlniri de genul anul acesta.

  2. Foarte frumos ceea ce faceti Domnule Budau ! Sunt si eu silvicultor si apreciez foarte mult postările si cunoștințele pe care le împărtășiți aici ! Va doresc un an cat mai productiv din toate punctele de vedere !🙂

Lasă un răspuns

