Păstrarea soiurilor locale – altoirea în coroană


Deoarece intenționez să păstrez din soiurile vechi/locale, soiuri care îmi amintesc de gustul cireșelor din verile copilăriei, de curând am altoit pe un portaltoi/cireș în coroană două soiuri locale diferențiate prin arome, culoare(negru şi alb) şi perioada de coacere. 😎
Am utilizat două metode la altoirea în coroană a acestui cireș: omega şi în despicãturã.
Dragilor pentru că îmi doresc să vă fie util acest blog, care sunt subiectele care vă interesează pe această temă? 🌳🌱🍒

image

2 responses to “Păstrarea soiurilor locale – altoirea în coroană

  1. Buna seara,
    Inca o data, multumiri pentru ajutor. Material expus clar, concis, sa poata intelege tot omul.
    Am o intrebare referitoare la crengile care se afla deasupra celor in care s-a facut altoirea si anume: crengile de deasupra raman pe locul lor sau vor fi taiate?
    Intreb deoarece eu as vrea sa incerc o altoire la un par pentru a salva un soi de vara dar mi-as dori sa pastrez si o parte din crengile pomului portaltoi.
    Pomul cu pricina are cam 10 ani dar nu a rodit inca. In ultimii 2 ani a inflorit abundent dar nu a pastrat fructele.
    Sanatate, numai bine, spor la treaba!

Lasă un răspuns

