Lucrări de sezon la zmeur – tăierea şi legarea


Lucrările de sezon la zmeur:
🌱optimizarea numărului de plante la metru linear (10-15 exemplare);
🌱 eliminarea plantelor cu probleme dacă este cazul;
🌱 eliminarea părților superioare ale plantelor/părților uscate;
🌱 legarea zmeurului;

image

Am pregătit special pentru voi următorul material, sper să vă fie de folos 🌱🍓🐞🐜🐌😎

3 responses to “Lucrări de sezon la zmeur – tăierea şi legarea

  1. Salut…
    revin cu un comentariu…noi am plantat zmeura anul trcut in primavara adica in 2015 … si nu este la fel de inalta…am apucat si am tuns-o undeva la 50 cm de la sol…este ok?

  2. Buna seara,
    In primavara lui 2015 am cumparat de la dumneata un pachet de zmeur remontant. Plantutele s-au prins, o parte din ele au si rordit! La mine terenul are un sol pietros, lutos si dispunere in panta cu fata spre nord. Eu sunt foarte multumita de cum au evoluat plantele. Tocmai imi faceam probleme ca nu stiu cum sa le ingrijesc si am gasit in seara asta materialul de mai sus. Pentru mine este de un ajutor major. Dumneata ai darul de a transmite informatia asa incat sa inteleaga si cei care fac o operatiune pentru prima data ( ca sa ma exprim bland cu cei nepriceputi).
    Pe scurt, multumesc mult pentru ajutor. Cel putin pentru mine materialiul este de mare ajutor.
    Sanatate, numai bine, spor la treaba!

Lasă un răspuns

