Albinele în livada sunt și paznici sau este doar un mit?


Observ cu drag albinuțele peste tot în cultura de zmeur.
M-am uitat foarte atent, …în urma observațiilor am constatat doar prezența albinelor care zumzuiau de cu zor din floare-n floare 😉
Foarte rar am vazut alt fel de insecta prin zona, practic…nesemnificativă prezența acesteia.

Cu alte cuvinte….albinuțele, pe langă rolul de polenizatori ideali, eu le consider și paznicii mei :).

Ce părere aveți? :)… Sunt albinele și paznici sau doar mi se pare mie?! 😉

image

Lasă un răspuns

