Produs în România


În acest articol lansez o provocare pentru cei care încă se mai simt români.
Mă doare sufletul când sunt în magazinele mari în special la raionul de legume – fructe, unde recent am căutat roșii, și…am găsit, dar produse în Spania, Olanda, până și din Maroc…din România, nimic… și când spun nimic, înseamna nici un produs 😦 .

Până când să mai îngrășăm popoarele astea …Doamne?

Oare, NU sunt suficient de grase/dezvoltate?

Fraților, vi se pare că o duc rău? …de suntem nevoiți să ne hrănim cu produsele lor eco de doi bani, fără nici un gust, miros???

Am fost și rămân un susținător al producătorilor locali și naționali !!!

Dacă noi nu ne susținem între noi, sper că, nu este nimeni atât de naiv încât să creadă faptul că, vreun străin are intenții să ne sprijine…moca.

Dacă …am refuza să mai cumpărăm/consumăm astfel de produse, să ne îndreptăm spre producătorii noștri locali și naționali ?!?!

10 responses to “Produs în România

  1. Aveti perfecta dreptate. Saptamana trecuta am vrut sa cumpar niste mere, si am cumparat. Am cumparat 2 kg de parmen auriu. Va spun sincer ca nu am putut manca nici macar un singur mar. Nu avea nici gust, miros de mere… Le-am dat la pasari. Si vanzatorul m-a asigurat ca sunt mere romanesti.

    • Daca vanzatorul e doar comeciant, atunci el vinde ce se cere 🙂 daca matale ceri mere romanesti, romanesti iti vinde, daca eu cer mere unguresti, apoi mere unguresti imi vinde 🙂

  2. Bravo ….e un vis care se poate realiza zic eu

  3. o simplă părere

    în general prețul bunurilor importate este mai ieftin decât prețul produselor autohtone, iar în România pe lângă lângă lipsa banilor, cantitatea e înaintea calității

  4. Ai dreptate! Dar oare se intra asa de usor intr-o multinationala ?Care e pretul care trebuie sa il platim pentru a putea vinde intr-un hypermarket ?Nu cred ca un mic producator local isi permite…parerea mea 🙂

  5. Mă bucur că sunt oameni care gândesc așa !!!

Lasă un răspuns

