Paulownia la raport


image

image

image

image

7 responses to “Paulownia la raport

  1. Ruben , i-ai scurtat acum , primavara ?
    Eu am plantat anul trecut , din seminte , dar odata cu venirea toamnei i-am taiat la rasul pamantului si i-am acoperit. Acum de vreo 2 saptamani , au iesit muguri laterali , 2 bucati- diametral opusi. O sa-i mai las putin si apoi pe cel mai slabut o sa-l rup , va ramane cel mai viguros sa se dezvolte.
    E corecta metoda ?

    • Radu, este corecta metoda.

      La mine s-a uscat pana jos, dar nu toti, ceilalti…pana la jumate.

      • Ruben , nu stiu daca e corect ca postez aici , dar te rog recomanda-mi cu ce sa stropesc zmeura.
        Am o plantatie de aprox 1000 mp cu Glen Ample , Polana,Polka ,Willamette.
        Am plantat butasii anul trecu ,toamna. Acum au inceput sa infrunzeasca , cam timid ,ce-i drept.
        Cu ce as putea sa-i stropesc ,preventiv ? ( sau intrebarea corecta: sa-i stropesc ? )
        Multumesc

  2. Ruben , nu stiu daca e corect ca postez aici , dar te rog recomanda-mi cu ce sa stropesc zmeura.
    Am o plantatie de aprox 1000 mp cu Glen Ample , Polana,Polka ,Willamette.
    Am plantat butasii anul trecu ,toamna. Acum au inceput sa infrunzeasca , cam timid ,ce-i drept.
    Cu ce as putea sa-i stropesc ,preventiv ? ( sau intrebarea corecta: sa-i stropesc ? )
    Multumesc

  3. buna ziua, am si eu 4 paulownia plantati in gradina din anul 2013. problema e ca in fiecare an cresc pana la aproximativ 2 metri, iar in timpul iernii ingheata, dupa care primavara, o iau de la capat, adica ies alti muguri, cresc, si tot asa….
    e posibil sa nu fie aclimatizati la zona respectiva si sa nu reziste peste iarna?
    multumesc…

    • Avrame, asta este unul din marile dezavantaje ale paulowniei la noi in tara, …planta are cresteri spectaculoase datorita apei, este plina de apa cand vine frigul, celulele nu ajung sa se lemnifice si cand vine inghetul….ingheata…iar pe urma…se intampla ce ai descris si tu.

      Eu am pus doar fotografii, dar este acelas simptom si la mine.

Lasă un răspuns

