Șase ani de blogging


Astăzi împlinesc șase ani de când am creat blogul https://rubenbudau.wordpress.com.

Marea provocare actuală este comunicarea informțiilor pe care le dețin într-un mod cât mai transparent.
image

Cele peste 1 383 000 vizualizări, mă fac să mă simpt mândru de această muncă (blogul nu se scrie singur, este nevoie de multă dăruire și mai ales TIMP), dar sunt foarte bucuros atunci când știu că, cel puțin un cititor/24 ore, găsește o informație utilă, care să folosească la un lucru bun 🙂 .

Vă mulțumesc tuturor, indiferent de Continentul sau Țara din care îmi accesați blogul.

image

 

Un lucru este cert: TIMPUL nu așteaptă pe nimeni….tace și trece !!! 🙂

Vă dedic cu drag o piesă compusă de fratele meu Flore, interpretare Flore și Ruben Budău:

10 responses to “Șase ani de blogging

  1. Multi ani inainte cu succes !

  2. Felicitari pentru tot!Si tine-o tot asa!Mult succes in continuare Ruben!

  3. La multi ani ! si va multumim pentru sfaturile pe care ni le dati.Putini romani mai ofera informatii gratis.

  4. Felicitari! Multumesc pentru informatii!

  5. Buna ziua
    Felicitari pentru initiativa, si as mai completa la comentariul dvs. pe langa daruire si timp , experienta in domeniu. Eu va urmaresc cu interes si as vrea sa va intreb cum tund niste pomi fructiferi pe care I-am cumparat , respectiv doi visini, doi ciresi si un nectarin inainte de ai planta. Am vazut ca migdali plantati au fost tunsi aproape la bifurcatiile cracutelor. Care este regula. Multumesc , o zi buna.

Lasă un răspuns

