De unde sa incep?


Vreau să îmi depun un proiect european, …De unde să încep?…așa am fost întrebat zilele trecute de unul din studenții Departamentului de Silvicultură din Oradea.

Această întrebare îmi este adresată frecvent, răspunsul meu este foarte simplu,  dar înainte vreau să vă reamintesc citatul meu preferat în care nu am încetat să cred niciodată:

” Ai grijă ce-ți dorești, că s-ar putea să se-mplinească”.

Este foarte important să știm ceea ce ne dorim.

Totul pleacă de la o idee…bună, care în timp poate deveni un plan/proiect foarte potrivit pentru fiecare dintre noi.

Dragilor, înainte de startul investițiilor, începeți să studiați subiectul principal al activității viitoare indiferent care este acesta: fazani, vaci, zmeuri, catina, pruni, brichete…etc.

Lecturați cel puțin zece surse bibliografice înainte, o să vă prindă bine cunoștințele teoretice, o să înțelegeți mult mai bine dacă subiectul principal se potrivește sau nu cu voi.

Să nu aveți impresia că, Ruben le știe pe toate :),….și eu sunt într-un proces continu de învățare și descoperire a lucrurilor noi, sau a provocărilor zilnice.

Ultima investiție a mea sunt aceste cărți 😉

image

5 responses to “De unde sa incep?

  1. …Și continuarea?

  2. Le am deja,mai putin una,pe care am s-o comand imediat.
    Ghidul culegatorului de ciuperci este exceptional !
    Parafrazandu-l pe Brancusi,cand am incetat sa invatam suntem deja morti.
    Si pana la urma aceasta este bucuria vietii,din har in har fara sfarsit.
    Un Paste binecuvantat Ruben.Doamne ajuta.

Lasă un răspuns

