Deliciu de saskatoon berry


Când viața ne oferă lămâi, facem limonadă, iar când prieteni ne oferă delicii…le savurăm ;).
Mulțumesc Brunno 🙂

image

„Am grijă ce îmi doresc”….în timp, vreau să ofer și eu astfel de delicii, prietenilor și nu numai ;).

4 responses to “Deliciu de saskatoon berry

  1. As vrea si eu sa fac asa ceva! Asta daca imi trimiteti puietii comandati acum doua luni si pe care ati promis si prin sms ca ii livrati!
    Cu toata stima
    T. Rosca

  2. Buna,sper ca incepind de anul acesta pe borcan sa scrie in limba romana ! Mult succes !

Lasă un răspuns

