Taieri de formare la catina


Zilele trecute am avut lecție deschisă in Ferma Barzani, privind tăierile de formare a coroanei la cătină.

image

4 responses to “Taieri de formare la catina

  1. Felicitari ptr activitatile dv ,va urmaresc cu pasiune toate postarile si apreciez mult initiativele dv daca toti tineri ar fi ca dv am fi cei mai bogati.. v-as ruga daca puteti sa imi lasati citeva detalii la taierea si farmarea coroanei la gojii,am 18 pomisori plantati anul trecut .MULTUMESC O ZI BUNA SI MULTE SUCCESE!!!!

  2. Stimate inginer, in ce an de la plantare este catina din imagine? As dori mai multe informatii despre taierile de formare la catina, (eu o am in primul an, nu depaseste un metru de la sol). Ar fi grozav un video sau niste poze inainte de taiere si dupa. Aveti un link sau alte informatii?

Lasă un răspuns

