Dulceata de soc – reteta


Săptămâna trecută am mâncat la prânzul din Ferma Bărzani pentru a doua oară, dulceață de soc, realizată după o metodă tradițională din Vârfurile (județul Arad).
Gust deosebit, …mulțumesc lui Marin Gag pentru efort, …sper să ne aducă și rețeta până la vară când putem face astfel de dulceață.

image

Primesc cu plăcere un schimb de rețete pe această temă (dulceața de soc) printr-un comentariu la acest articol 😉

4 responses to “Dulceata de soc – reteta

  1. Ruben,rețetă pot sa-ti dau eu,este foarte simplă.
    Am o conditie,să o postezi și să postezi și ce ți-am trimis cu capsunile în butoiul de 200 litri,pozele ți le-am trimis pe fb.
    Pavel.

  2. Buna seara,
    Arată minunat si presupun ca si gustul este pe măsura. Eu in anul trecut am făcut gem din amestec de fructe de soc, fructe de corn si corcoduse. Am făcut gem, in ideea de a folosi mai putin zahăr. Si asa se simt mai putin semințele de soc. Pentru a fierbe mai putin amestecul am luat o parte din sucul lăsat de fructe si l-am folosit ca sirop.
    Sănătate si numai bine.

Lasă un răspuns

