Ce este mulcirea?


Mulcirea = procesul prin care solul este acoperit cu materiale, de diferite origini precum: vegetale(tocatura, frunze, paie, rumegus, coji…etc), minerale sau plastice (folie de mulcire).
Avantaje:
– mentinerea umiditati constante a solului pe o perioada mai lunga de timp;
– impiedicarea dezvoltari buruienilor

Astazi va prezint modul in care am mulcit un alun cu ajutorul resturilor provenite din fructul de nuc (coji de nuca) 🙂

image

3 responses to “Ce este mulcirea?

  1. Ar fi benefica mulcirea stratului de ceapa cu rumegus? Daca aveti experienta, poate afecta in vreun fel transmiterea bolilor,sau lucrarile premergatoare culturii acest rumegus?

  2. Am foarte multa iarba (gazon). Este buna pentru mulcirea tomatelor si in general a legumelor?

  3. Rumegusul este bun, totusi cel de brad (conifere s-ar putea sa fie acid). Eu am mulcit ceapa si alte legume cu tocatura de lemn si nu le-a stricat. Cat despre mulcirea cu coji de nuca am auzit ca produce unsol alcalin.

Lasă un răspuns

