Omul meu de baza


Astăzi vă prezint omul meu de bază, Daniel. 🙂

image

2 responses to “Omul meu de baza

  1. În conformitate cu deviza”ai grijă ce-ți doresti…….împlini”astăzi ,dupa zile de frămăntare ar rezolvat o dilemă care părea aproape imposibil de rezolvat.
    O mini cultură suspendată de capsuni pentru nepoțelul Max..
    Am luat un vechi burtoi de 200 litri ,l-am tăiat în două ,am sudat partile ,cu fundul în exterior si am realizat o incinta de 200 litri pentru a planta în ea capșuni remontante.
    După taiere,am făcut 4 țaruși,din sălcăm, de 50 cm ,circa 10-12 cm diametru,i-am înfipt circa 20 cm în pămănt ,,vedeți pozele pe fb,am pus două leațuri peste ei ,leațuri pe care am pus o scăndură de fag,pe ea am sudat cele două jumătăți de butoi,împănat ,la capete și mijloc,cu pene din mărginarii,pentru a nu se clătina,am umplut cu pămănt,hamuca de Criș, și 1/10 gunoi de grajd descompus,am plantat 9 drajoni,i-am udat ,și prin luna mai cand vine nepoțelul……….vă dati seama.
    Pozele cu ceea ce am facut,pe fb,dacă Ruben nu le atașează comentariului.

Lasă un răspuns

