Suvenirul meu din Italia


image

Am găsit aceasta curea în unul din magazinele de profil ale frumosului oraș, italian Firenze. 🙂

2 responses to “Suvenirul meu din Italia

  1. Buna ruben!sunt Manu baiatul din arad cu 2h la sâmbăteni..acum sunt plecat in strainatate si nu o sa pot trece pe la tn in martie..dar as dori sa te intreb dupa parerea ta de cate mi de euro am nevoie sa lucru cele 2 h..fie cu mure,zmeura sau capsuni?multumesc .o zi buna!

    Trimis de pe Samsung Mobile

    ––– Mesaj original –––De la: Ruben Budău – Blog Date:10.02.2015 10:54 PM (GMT+01:00) Către: manu_08ar@yahoo.com Subiect: [Articol nou] Suvenirul meu din Italia

Lasă un răspuns

