Muguri de migdal


La solicitarea dragilor mei prieteni, fără multă teorie 🙂 vă prezint mugurii de migdal din Ferma Bărzani astfel:

Muguri vegetativi

image

Muguri floriferi

image

image

8 responses to “Muguri de migdal

  1. Am si eu cativa migdali dar nu-mi place deloc cum rodesc. Sa fie de la faptul ca sunt un singur soi si nu polenizeaza?

  2. Buna seara!As putea stropi cu piatra vanata perioada aceasta ;migdali,visini ciresi.caisi pruni ,nuci ,smochini,vie ,meri,peri,zmeur si coacaze?Via are pete de mucegai pe coarde .
    cu stima

  3. Cantitatea fructelor este mica, plus ca din acesta cantitate multe raman neevoluate, fructul ramane mic si stricat. Tinand cont ca in zona nu sunt migdali sa vina diverse boli de la ei, ma asteptam sa arate mult mai bine fructele. Totusi cred ca trebuie sa cultiv cel putin doua soiuri pentru o mai buna polenizare, desi cel de unde i-am luat mi-a spus ca sunt autofertili. Din pacate am uitat cum se numeste soiul.

Lasă un răspuns

