Ceapa roșie de Chibed


Localitatea Chibed din județul Mureș, este renumită pentru cultura cepei în special ceapă roșie.
La întoarcerea din Cișinău nu m-am putut abține,…am ceapă acasă, dar modul de prezentare ma cucerit ;), asta numesc eu o promovare eficientă prin modul simplu, tradițional al produsului.

image

Efect: cantitate mică, prezentată foarte bine, dar vândută scump…o legatură era 8-10 lei,…greutate maxim 1,2 kg.
:).

image

2 responses to “Ceapa roșie de Chibed

  1. Esti sigur ca e crescuta la ei in gradina? La iesirea din Buzau sunt multi cu ceapa de-asta rosie si alba si usturoi si cartofi…. si sunt de la en-gross din turcia si grecia. A fost reportaj si la tv. Eu cel putin nu mai am incredere in vanzatorii astia. De-asemenea am venit de la Sibiu spre Bucuresti prin Brasov si pe drum sunt multe localitati ce stiu eu sigur ca cultiva cartofi…si ce sa vezi…erau la pret dublu fata de cei din piata din Bucuresti…care sunt tot de la tarani cu productie proprie… mai sunt si de import dar pe unii ii cunosc deja.

    • Da Hrares sunt foarte sigur, aveam cu mine un prieten care cunoaste zona fiind de acolo, iar vanzatorul era o bunica la cca 70 ani, cu mainile batatorite de munca 🙂
      In afara localitatii in parcari erau samsarii/țigani care vindeau si ei, sigur nu le aveau din turcia :))

Lasă un răspuns

