BioForum MOLDOVA ECO-ENERGETICĂ


A doua zi a evenimentului desfașurat la Chișinău a luat sfarșit, o zi plină de prezentări și dezbateri în care mediul academic, reprezentanți ai ministerelor, agenti economici și  tineri studenți (m-am bucurat să văd mulți tineri în sală interesați de biomas lemnoasă) am pus cărțile pe masă unde am prezentat specii lemnoase și ierboase, pretabile pentru culturile energetice, cu posibilitate de cultivare în Republica Moldova.

1507943_618116014980704_1809099844308050858_n

Am întâlnit un eveniment foarte bine organizat pentru care țin să-i felicit pe organizatori, bravo lor, se poate 😉 !!!

program2

ruben budauPregătit pentru ring/scenă 😉

SALCÂMUL nu reprezintă o obsesie pentru mine, reprezintă 10 ani de cercetare științifică(din care 5 ani teza de doctorat) îmbinată cu partea practică aplicată., și ca să-l citez pe  maestrul Victor Rebengiuc: Călătoria continuă.

EcoConferintaChisinau-43 Ruben Budau - salcamul energetic

Îmi doresc foarte mult să aduc cultura salcâmului la nivelul cel mai înalt posibil, este foarte simplu 🙂 !!!

EcoConferintaChisinau-35 salcamul energetic pentru biomasa lemnoasa

Am avut ocazia de a întâlni oameni cu experiență de viață și afaceri renumiți în Republica Moldova,…pentru viitor este posibil un mare parteneriat strategic, important a fost dezbaterea și discuțiile ulterioare care sunt convins și sper eu, că vor contribui pozitiv în ceea ce poartă denumirea de MOLDOVA ECO-ENERGETICĂ.

EcoConferintaChisinau-69

 

EcoConferintaChisinau-73

 

EcoConferintaChisinau-65

Salutări tuturor din partea fraților noștri moldoveni 🙂 !!!

 

 

 

Lasă un răspuns

