Mere cu gust de mar


Zilele trecute intr-un aprozar in Salonta (Bihor) am intrat, am dat binete si am intrebat:
” mere cu gust de măr, aveți ? „…am zambit, iar vanzatorul, fara zambet, fara murmur,….s-a facut ca nu aude sau nu ar vrea sa inteleaga cererea mea…era sec :(.

Cerem prea mult de la piata, sa dorim un mar cu gust de mar, o rosie cu gust de rosie, ori o pruna cu gust de pruna???  🙂

image

Mar cu sirop de catina

3 responses to “Mere cu gust de mar

  1. Hotarat lucru acela nu era doar un simplu vanzator, avea el ceva de-a face cu respectivul aprozar, era mai probabil patronul, pentru ca un vanzator ar fi raspuns zambaret ceva pe masura intrebarii.

  2. Pingback: Prima recoltă de mere | Ruben Budău - Blog

Lasă un răspuns

