Drajoni de zmeur oferta de toamna 2014


Pentru infiintarea culturilor de zmeur sau pur si simplu pentru gospodaria proprie, am pregatit si pentru toamna aceasta material saditor de zmeur, sanatos, viguros, certificat fito-sanitar din urmatoarele soiuri:

1. cayuga (prezinta doua perioade de rodire/am, in vara si toamna);
2. remontant (rodeste tot timpul vegetatiei, vara-toamna);
3. the latham (un singur rod, in vara pe o perioada de 35-40 zile);
4. citrya (zmeur galben, un singur rod).

…drajoni de zmeur sunt pregatiti pentru livrare in legaturi de 25 bucati/legatura, iar cantitatea minima pentru livrare este de o legatura :).

Pretul este acelas 3,5 lei/bucata.

Se pot expedia oriunde in tara prin curier, cu plata ramburs. (cel mai probabil din 15 octombrie incepem livrarile) – au prioritate comenzile inregistrate

plantatie de zmeur

fructificare la zmeur

fructe de zmeur

fructe de zmeur si mur

zmeur soiul caiuga

Pentru alte informatii sau comenzi:

rubenbudau2014@gmail.com
0769538549

12 responses to “Drajoni de zmeur oferta de toamna 2014

  1. Buna ziua, am vazut oferta dumneavoastra zmeura, as vrea o legatura (25 drajoni) remontat. Butasi de mure nu aveti?

  2. buna as avea o intrebare putin incomoda sa-i zic ,de multi ani mar bate gandu sa infiintez o plantatie de zmeur imi poti da un raspuns daca sar putea trai din asta ?

    • Adriane, nu este deloc incomoda intrebarea ta, dimpotriva este una cat se poate de reala si normala 🙂
      Din punctul meu de vedere lucrurile depind de mai multi factori:
      – modul in care se va desfasura toata activitatea
      – cum va arata cultura respectiva incepand cu anul productiei, anul 2
      – soiul/soiurile care sunt in cultura
      – piata de desfacere

      Sfatul meu, lasand cartile/teoriile sau altele similare: mergi pe partea practica 2 ani de zile cat este ciclul de viata al unui zmeur si o sa iti dai seama daca se poate trai din asta 🙂

      Un principiu pe care ma bazez la ferma este: daca o planta imi produce 2 lei anual…..inseamna ca 5000 plante imi produc 10 000 lei nu?
      insa pana la profit te asigur ca este un drum lung si munca serioasa 🙂

      Dar de trait …DA se poate trai, depinde la ce nivel iti doresti lucrul acesta 🙂

  3. Eu am zmeura comuna de 5 ani in gradina, de la o planta, am butasit sau s-a inmultit singura si am 7 tufe, pe care le tund frecvent si temeinic si rodesc continuu. Nu au avut niciodata o inaltime mai mare de 1 m. Ma trage ideea unui gard viu din zmeura cu soiuri mai bune, mai mari, dar am observat ca, datorita expunerii terenului spre sud, necesita putina umbra. Tufa care se afla sub coroana unui mar e mai viguroasa, mai durabila si mai roditoare decat celelate de langa ea (50 cm distanta). Intrebarea este: se pot planta zmeurii intercalat cu salcami pentru protectie? Multumesc.

  4. Cu privire la o plantatie de mur va scriu daca, este posibil cateva idei sa imi spuneti pentru o plantatie de 40 de ari pentru o productie cat mai sănătoasă si productivă,despre tehnologie, si daca ma puteti sprijini si cu livrarea de arbuști pentru aceasta toamnă.
    va multumesc anticipat

    • Marcel, abia acum am reusit sa iti citesc comentariul, ti-am trimis detalii despre cultura murului pe email, iar daca mai ai nevoie de drajoni ptr primavara lui 2016 te rog sa imi scri un email in acest sens 🙂

  5. ce fac in cazul in care va fac o comanda de citeva legaturi bune si din ele nu se prind 20__40de butasi?

Lasă un răspuns

