CONCURS – DOVLEACUL MEU RECORD


Începem toamna printr-un concurs în forță :), din cele 12 soiuri de dovleac cultivate vara aceasta în Ferma Bărzani, mă mândresc cu un dovleac record, crescut fără stres, într-un mediu sănătos.

Dovleacul în cauză (Muscat de Provence), a fost obtinut cu semințe din Italia, de la prietenul meu Paolo (apropo….multumiri Paolo 🙂 ).

CONCURSUL este simplu:

  • Aproximați greutatea dovleacului.
  • Pot participa: toti cititori blogului;
  • Participanți trebuie să lase un comentariu cu estimarea în kg, precum si localitatea de unde lasa comentariu, spre exemplu : Ruben din Oradea  3,3 kg;
  • Un participant la concurs poate participa cu un singur comentariu (este valabil primul comentariu);

Premii:

Locul 1 – un dovleac de plăcintă mare; 😀

Locul 2 – un dovleac de plăcintă mediu; 😉

Locul 3 – un dovleac de plăcintă mic 🙂

Perioada concursului 10.09.2014 – 10.10.2014.

Și acum să vă prezint dovleacul în cauză:

Dovleac Muscat de Provence

Dovleac Muscat de Provence

dovleacul meu recordSUCCES 🙂

26 responses to “CONCURS – DOVLEACUL MEU RECORD

  1. Asteaptă putin Ruben,să dea prima brumă pentru a putea să îi recoltez pe ai mei.
    Sunt din sămănță de la mine și au estimativ peste 20 kg.
    Nu le știu soiul dar sunt foarte dulci,coajă subtire si se pot folosi la plăcinte sau șă-i mănănci copți în cuptor(ler,dubă)
    Datorită coji,foarte subțire,poți să o mananci,au o perioadă mai mică de rezistență la degradare.
    Cel mai bine ar fi să vi să-i vezi aici la Gurahonț ,reîntălnești si pe Nicu cu acestă ocazie.
    Ce zici?

  2. Laurentiu-Valcea 6,5kg

  3. Acest dovleac cred ca are 33 kg…multumesc…

  4. sorin craiova: dovleacul are ~24kg

  5. Carmen, Bucureşti 35 kg

  6. Alexandra, Livada – 14 kg! 😉

  7. carmen – oradea – 33,5 kg

  8. Dan Ungureanu, Mioveni – 22 kg

  9. Petru Scobinti. 10.6 KG.

  10. Cioloca Alexandru Ioan,Gradinari Caras-Severin, 15Kg

  11. 27 kg Bucuresti

  12. he he he ce m-ai alerg dupa dovleacul asta …….15 cum am mai zis ….hai la mama bunatate de dovlecut ce esti

  13. Iaca mă înscriu cu”Baștanul”de 21,7 kg.
    Ia-l de pe fb și atașeaza-l la comentariu,mie nu îmi da voie să postez poze aici.

  14. Catre 100 kg, Reghin. Corcitura intre Pink Banana si Giant Atlantic Dill. Inca nu stiu ce gust are… 🙂

  15. ARE 30 DE KG DOINA DIN CALARASI

  16. Marcel din Roești-Vâlcea, 29.5 kg

Lasă un răspuns

