Puieti de salcam – oferta toamna 2014/primavara 2015


Este oficial, de astazi lansez oferta puietilor de salcam pentru sezonul de plantat din toamna 2014, primavara 2015 🙂 .

image

Preturile pentru puieti de salcam la Ferma Barzani sunt astfel:

– calitatea I (înălțimea medie este de 1,5 metri; grosime colet 5-8 mm) pretul de 0,35 lei/bucata;

– calitatea II (înălțimea medie este de 1,0 metri, grosime la colet 2-5 mm) pretul de 0,15 lei/bucata;

– calitatea EXTRA (inaltimea medie 2 metri, grosime medie la colet 1cm) pretul este de 2,5 lei/bucata;

In functie de cantitati preturile pot fi usor negociabile ;).

Puieti pot fi expediati la solicitare si prin FanCourier oriunde in tara cu expediere din Ineu (Arad) sau Oradea.

puieti de salcam

Cantitatile mari se contracteaza din timp.

Pentru comenzi sau alte detalii:
rubenbudau2014@gmail.com
0769 538 549
Ruben Budau

42 responses to “Puieti de salcam – oferta toamna 2014/primavara 2015

  1. buna ziua ,livrati si cantitati mai mici adica 100-200 de buc?si daca da cat costa livrarea prin curierat rapid?dupa plantare trebuie neaparat taiate de la nivelul solului? va multumesc

    • ISTI, da se pot expedia si cantitati mai mici, insa valoarea minima a unui colet este de 100 lei, iar valoare taxei de curierat depinde foarte mult de km pe care curierul ii parcurge pana la destinatie, eu ii trimit de la km zero, 🙂

  2. Salut,
    Ai reusit si cu salcamii roz?
    M-ar interesa pe toamna nx10 buc.

  3. buna Ruben,
    nu ne-an mai auzit din primavara,am luat 200 salcami de le tine si 99% s-au prins,..am o intrebare :in ce luna se pot planta toamna??
    astept rsp si sa ne auzim cu o comanda
    mersi mult,ceau

  4. bn,mersy
    ne auzim mai incolo ,sper sa mai ai pe atunci macar vreo 500 buc!??
    o zi buna

  5. buna ziua,am urmarit reportajul care l ati dat la DIGI 24 la un moment dat vorbiti despre o specie de salcam care este mult mai melifer decat salcamul comun, care este specia aia de salcam?multumesc

  6. buna ruben,
    o intebare..nu ai cumva puieti de plop? ar merge la teren mai mlastinos..nu? mersi
    NELUTU TURCAS

  7. Am vorbit cu dvs de vreo 400 puieti de salcam la MM, cand sa va contactez? Multumesc

  8. Bunaziua.Pentru 4000 m3 cati puieti de salcam trebuie? Si in jurul carei date trebuiesc plantati in primavara? (daca mai aveti puieti pana atunci).Am arat terenul si o sa discuim si nivelam terenul primavara devreme;intentionez sa plantez calitatea I.Multumesc

  9. Salutari!!! Sunt din Neamt…am un teren de 750 mp pe care as vrea sa-l inpaduresc cu salcim…scopul, lemn pt.foc….As vrea sa-mi faceti un necesar de puieti de salcim,costul lor si costul coletului…… P.S. preferabil puieti mici atit pt.transport cit si pt. plantat

  10. Titu judetul Dambovita pentru suprafata de 1000m2 cat puiet de salcam este necesar si pretul si taxa curier

  11. am 500 m2 pamint e saracacios ses saratura [ albicios]doresc sal in paduresc cu salcim citi puieti imi trebuie? adresa vaslui sat crasna com albesti. trincu gheorghe. telefon 074747,….

  12. Buna.Te deranjez putin,când încep livrarile de puieti de salcâm si dacă trebuie programat as avea nevoie de 300buc cal1.Daca s-a schimbat cumva pretul te rog să mă anunti.Cu stimă GB.

  13. Buna ,as avea nevoie de 1000 de buc puieti salcami la ce preti ii si daca mai aveti?

  14. Ok. va sun miine dimineata .

  15. Buna ziua, am nevoie de 300 puieti salcam cl 1.Cand se poate face livrarea?

  16. Petre Liviu Bogdan

    Salutare Ruben, o intrebare in legatura cu salcamii, sunt buni si pentru imprejmuirea terenului pe un deal in loc de gard, sau alte sfaturi?
    Multumescanticipat

  17. puietul evodia ce pret are???????????????

  18. Buna ziua,am un teren de 1300m2 imi poti spune cati puieti de salcam imi trebuie?

  19. gigi….salcamii d-voastra cresc singulari?sau dau din ei pe parcurs?

  20. dle ruben, doresc sa comand un puiet de ginko biloba de 3 ani bine crescut. cat ma costa ? cu stima constantin

  21. Aveti salcam calitatea I pt 2016?

Lasă un răspuns

