Cultura cartofului mov intre arbusti fructiferi


Printre alte plante pe care le testez anul acesta in Ferma Barzani se afla si cartoful mov.

Intre arbusti fructiferi (coacaz) am valorificat la maxim terenul prin insamantarea a trei randuri de cartof intre doua randuri de coacaz.

Revin cu detalii detalii cu ceea ce se intampla intre ciresi :).

image

Concurs:
cine imi spune primul(a) cu ce am valorificat terenul dintre ciresi (care este planta), printr-un comentariu la acest articol…in toamna primeste un cos cu rod bogat din roadele acestuia 🙂

Succes tuturor 🙂 .

14 responses to “Cultura cartofului mov intre arbusti fructiferi

  1. citez: “CE ai pus intre ciresi? Carmen, in Ferma anul acesta intentionez sa utilizez la maxim terenul de aceea vreau sa vin cu ceva nou : ,……….. :D, cartofi mov, si ceva plante ,……… :)”

  2. buna ziua as dori sa plantez un ha de coacaza neagra citi butasi asa avea nevoie cind se planteaza cit ar costa butasi pt un ha

    • Marcel conteaza foarte mult schema de plantare pe care doresti sa mergi, iti trimit un document pentru informare 🙂 pot sa iti ofer o oferta de pret daca imi comunici exact numarul de plante

  3. Dovleac pentru placinte ! Gigi M.

  4. dovleac ptr placinte :D, cartofi mov, si ceva plante medicinale 🙂

  5. de unde ai luat samanta pentru cartoful mov? ce soi este?

  6. ruben am si eu nevoie de 300 de kg de samanta de cartof mov.ma poti ajuta?

Lasă un răspuns

