Un SELFIE din cultura de mur thornfree – Ferma Barzani


image

Nu m-am putut rabda sa nu o dau in SELFIE, cand am avut parte la legatul murului thornfree pe spalieri/sarme :), sper sa va placa :).

14 responses to “Un SELFIE din cultura de mur thornfree – Ferma Barzani

  1. Buna ziua,va rog sa ma ajutati cu informatii privind costurile de infiintare si intretinere pentru murul thornfree. Va multumesc

  2. as vrea sa vad mai multe poze cu plantatia ta de mure Thornfree la aceasta data … deoarece in toamna vreau sa cumpar si sa imi infiintez si eu una de 1500 mp … astept…

  3. Buna ziua,
    Ma numesc Marius si as dori sa incep si eu o plantatie de mur pe o suprafata de 3000 m2 .Puteti sa-mi trimiteti si mie o documentatie ?

  4. Buna ziua ,
    as vrea sa infiintez o plantatie de mur si zmeur in zona gaiesti-arges.
    pe o suprafata de 1 ha.va rog sa ma sprijiniti-ma cu documentatia aferenta si oferta pentru puieti.
    va multumesc anticipat
    dan turcanu

  5. Buna ziua ,
    ma intereseaza sa infiintez o plantatie de mur in zona ialomita
    pe o suprafata de 1 ha.va rog sa ma sprijiniti daca se poate cu documentatia aferenta ceva sfaturi pentru inceput privind investitia si o oferta pentru puieti. multumesc anticipat.

  6. Buna Ziua ma intereseaza puieti Thornfree pe o suprafata de 5000 mp. As dori sa stiu pretul si pe cand aveti disponibili puieti
    Multumesc

Lasă un răspuns

