Murul thornfree – crestere si inflorire


Este perioada in care murul thornfree din Ferma Bărzani lucreaza pe doua mari fronturi:
– cretere
– inflorire
murul thornfree pe spalier

14 responses to “Murul thornfree – crestere si inflorire

  1. vreau si eu un pret pt puieti de 2 ani…dar sa fie doar Thornfree…

  2. Buna ziua,
    Arata frumos. Vad ca malditele sunt scurte. Asa trebuie sa fie taiate?
    Eu am un mur de acest soi de 5 ani si nu rodesta. Ii cresc mladite lungi. Infloreste, leaga si apoi se opreste in evolutie cand fructul are cam 2mm. este plantat la soare, este ingrijit ca si alti arbusti de pe langa el si anume tufe de zmeur si coacaz. Are mult spatiu numai pentru el. Si totusi nu stiu ce gresesc, ce il nemultumeste.
    Te rog spune-mi si mie ce as putea face ca sa fructifice.
    Spor la treaba, numai bine!

  3. buna ziua, care e distanta de plantare intre randuri/plante:?
    la ce distanta a.ti pus stalpii de lemn, cate randuri de sarma pe stalpi si distanta dintre acestaea?
    multumesc

    • distanta de plantare se realizeaza in functie de loc, utilaje intentii de obtinere a fructelor,
      cel mai ok din punctul meu de vedere este schema de 3×1,5

      spalieri sunt la 5 metri distante intre ei cu trei sarme la 0,6 metri intre ele

  4. Vreau sa comand si eu ptr o suprafata de 20 arii butasi anul 2 de mur Thornfree.,cum pot sa ma programezi ptr toamna si citi butasi ar fi necesari?vreau raspuns pe mail nu pot vb la tf

Lasă un răspuns

