Splendoare de culori la puieti de nuc negru (Juglans nigra)


image

Asemeni unui tablou de arta in fata caruia se afiseaza critici, admiratori sau simpli privitori, care sunt fascinati de opera respectiva, sper ca acest tablou, prin culorile naturale ale puietilor de nuc negru din Ferma Barzani sa va aduca un mic zambet 🙂 si o inseninare.

5 responses to “Splendoare de culori la puieti de nuc negru (Juglans nigra)

  1. salut ruben.am si eu 600 de bucati plantati in gradina pt altoire.le-am germinat,plantat pe randuri cu putin nisip pe la jumatatea lunii martie si acum majoritatea sunt rasariti dar am observat ca unii incep sa se paleasca si altii sunt ca si arsi la varfuri.sti cumva ce tratament sa le fac sa nu piara?eu ii ud o data la doua zile,sa fie asta o problema?astept un raspuns.mersi,silviu

  2. de unde pot achizitiona puieti de nuc negru?

  3. de unde pot aCHIZITIONA PUIETI DE NUC NEGRU

Lasă un răspuns

