Eu votez Emilian Pavel


Pentru mine este o onoare si in acelas timp o bucurie sa pot fi reprezentat in Parlamentul European de catre amicul meu Emilian Pavel.

Iata ZECE motive pentru care il votez pe  Emilian Pavel din lista PSD pentru Parlamentul European:

image

1. serios
2. consecvent
3. inteligent
4. experimentat
5. perseverent
6. sociabil
7. maleabil
8. compatibil
9. corect
10. prezentabil

Va recomand sa mergeti la vot si sa trimiteti oameni competenti care sa ne reprezinte in UE si in lume 🙂

2 responses to “Eu votez Emilian Pavel

  1. Sunt dezamagit ca si pe acest blog intalnesc politica. Si mai ales sustinerea pentru partidul comunist, pentru urmasii celor care au adus colhozul in Romania!!! Domnule Budau, cu ce te au la mana bolsevicii astia sau ce interese ai? Pacat, mi se face sila, si cand te gandesti ca intram aici de placere zi de zi!!! Ai gresit cu aceasta postare. Sper sa ai barbatia si sa o publici si nu lasitatea sa o stergi/ascunzi.

    • F, cu intarzaieri datorita unei veri foarte incarcata iti raspund faptul ca avem libertatea de a sustine pe cine dorim noi, nu cred ca putem sa ne exprimam asa aiurea pentru persoane pe care nu le cunoastem nu?…imi pare rau pentru comentariul tau acid si fara argumente,….cat despre barbatie….imi ceri barbatie dar nici macar nu iti spui numele, este corect ? 🙂

Lasă un răspuns

