Saskatoon berry (afinul canadian) in debutul anului al doliea


De curand saskatoonul m-a impresionat intr-un mod cat mai placut posibil, nici nu a dat bine primavara si are cresteri medii de cca 15 centimetri. 🙂

image

image

image

As fi incantat sa am vesti de la saskatooni din tara :), cine se baga?

4 responses to “Saskatoon berry (afinul canadian) in debutul anului al doliea

  1. salut ,
    am plantat 5 puieti de afin saskatoon si le merge bine . in pozele postate am vazut ca ai adaugat rumegus … de ce ? am sa incerc sa postez si eu poze

  2. salut ,
    ti-am trimis pe e-mail poze
    sunt din Oradea

Lasă un răspuns

