Continuam sapaturile la Ferma Barzani


La Ferma Barzani profitam de timpul prielnic si continuam sapaturile pentru largrea iazului de acumulare a apei din precipitatii.

Foarte important pentru cei care intentionati investitii in culturi de pomi sau arbusti fructiferi :
ASIGURATI SURSA DE APA,
altfel riscati foarte mult sa pierdeti foarte mult, la ce schimbari climatice avem :).

image

image

image

image

image

image

Ruben si Cadmiel Budau (directorul administrativ al Fermei Barzani)

2 responses to “Continuam sapaturile la Ferma Barzani

  1. salut, o intrebare stupida poate dar nu stiu raspunsul, asa ca intreb: cat de mare trebuie sa fie un iaz ca sa compenseze evaporarea apei sub actiunea soarelui? adica, am un iaz de x pe y metri, cat de mare trebuie sa fie ca soarele sa nu mi-l „topeasca” in arsita verii?

    • Radule m-ai dat pe spate cu intrebarile astea :)), cateva sute de metri cubi volum de apa, chiar nu ma mai intereseaza cat se evapora :), nici nu m-am gandit la evaporare cand am inceput sapaturile si nici acum…ma concentrez la cat volum sa am disponibil pentru irigarea culturilor, sistemul de itigare si altele 🙂

Lasă un răspuns

