Cires altoit in mugure dormind


In luna august 2011 am altoit cires prin metoda de vara in mugure dormind, in acest sezon au aparut primele flori, bucuria a fost mare si nu m-am rabdat sa nu impart aceasta bucurie cu prieteni/cititori mei virtuali, 🙂 asadar iata cauza:

image

6 responses to “Cires altoit in mugure dormind

  1. Buna ziua,

    Daca puteti sa-mi dati un sfat…v-as fi recunoscatoare. Am plantat in urma cu 3 ani 2 ciresi achizitionati dintr-o pepiniera . Pana acum, din cei 2 ciresi numai 1 a rodit ( anul trecut – 2 cirese ) , iar anul acesta , acelasi cires are o singura floare.Cel de al doilea, inca nu da semne …. s-au dezvoltat, au crescut, par a fi sanatosi, ii tratez cat ma pricep…. Ar trebui sa ma gandesc la altoirea ciresilor sau este prea devreme ? Multumesc, Raluca

  2. Păi,să ai haznă de primele cireșe!!!!

  3. cred ca este o satisfactie minunata si eu am altoit anul trecut cais si in aceasta primavara a avut cateva flori sigur le-am suprimat nu este bine pentru dezvoltarea pomului

Lasă un răspuns

