Azi am implinit cinci ani de blogging


In urma cu cinci ani de zile, in caminul C1 al Universitatii din Oradea am initiat primul meu blog https://rubenbudau.wordpress.com, initial doar din dorinta de a-mi scrie gandurile in mediul on-line, pe urma am deraiat spre profi :D, unde mai am mult de munca :).

Astazi am sute, uneori mii de vizitatori/cititori intr-o zi, acest fapt se datoreaza unor doua elemente esentiale:

– munca;

– seriozitate; 🙂

Imagine

 

Raportul pentru cei care sunteti interesati de statistica blogului meu din ultima perioada, aceasta este:

Imagine

 

Multumesc tuturor pentru ca vizitele, comentatiile, mesajele in privat au contribuit esential la cresterea mea in blogging, de aceea vreau sa raspund si eu in mod pozitiv si intr-un mod cat mai simplu si profi situatiilor cotidiene in special din FERMA :).

 

Numai bine,

Imagine

5 responses to “Azi am implinit cinci ani de blogging

  1. La cat mai multi ani si realizari!
    salutari, Oana Turnea

  2. Felicitari si succes in continuare

Lasă un răspuns

