Rolul râmei în Ferma


Stiu ca pentru uni acest articol poate provoca greturi :), iar pentru alti curiozitate, totusi râma a fost creata de Dumnezeu cu anumite scopuri bine definite precum:
– transformarea corpurilor organice moarte in humus;
– galeriile ramase in sol in urma râmelor, acumuleaza si retine apa mult mai bine, aerisesc solul;

image

Rolul râmelor în Ferma

Heinz Erven spunea in cartea sa ” Paradisul meu”:

Nu exista pe lume un animal care sa aiba importanta mai mare pentru sanatatea pamantului, a plantelor, a animalelor si a oamenilor decat râma.

Ce parere aveti, asa sa fie oare? 🙂

6 responses to “Rolul râmei în Ferma

  1. Am citit si eu Paradisul meu ,o carte foarte interesanta dar din pacate la noi nu este posibil sa faci ce a facut Heinz Erven

  2. Da sigur ca da,anul asta am de gand sa pun cate ceva in practica in livada mea de pomi fructiferi,de exemplu niste adaposturi pentru iarna la pasarele

  3. Salut , stii cumva o ferma de rame la noi ? Poate m ar ajuta la compostare 🙂

Lasă un răspuns

