Plantarea afinului (saskatoon berry), prima plantație de saskatoon din România


Cu ajutorul Bunului Dumnezeu am reușit să înființez în primăvara aceasta în Ferma Bărzani prima plantație de afin canadian (saskatoon berry) din România, un vis care a început cu mai bine de doi ani.

În continuare prezint prietenilor mei dragi/ virtuali care mă urmăresc și mă încurajează de multe ori, precum și celor care citesc ocazional, modul în care am procedat pentru înființarea plantației de afin canadian – saskatoon berry. 🙂

image

Mobilizarea arăturii efectuată în toamnă utilizand grapa cu discuri

image

image

Frezarea solului

image

image

Pichetarea și executarea operației de bilonare a rândurilor

image

Puieți de saskatoon berry pregătiți pentru plantare

image

image

Distribuirea la gropi a puieților de afin canadian (saskatoon berry)

image

image

Plantarea afinilor saskatoon berry

image

image

Aspect general din Ferma Bărzani

Cei care vor ajunge la Ferma Bărzani au ocazia să vadă plantele de saskatoon berry, live….pentru ceilalți o să vă țin eu la curent cu ce se întâmplă. 🙂

Numai bine,
ing. Ruben Budău 🙂
rubenbudau2014@gmail.com

4 responses to “Plantarea afinului (saskatoon berry), prima plantație de saskatoon din România

  1. Veţi avea de vânzare pentru plantările de toamnă?

  2. Nimic despre ph ?! Nu e nevoie de turbă acidă?

Lasă un răspuns

