Operație estetică la cireș


Într-un articol anterior am prezentat un caz în care lemnul mort rezultat în urma unei operații de altoire la un cireș era evident.
Riscul major era de închiderea lemnului mort în interiorul trunchiului, formand în timp putregai, …etc.

Am operat acest cireș, eliminând la maxim partea de lemn mort.

image

Curățarea cireșului de lemnul mort

După curățare maximă am închis rana cu balsam (pastă de altoit astfel încât bacteriile si agenți patogeni…etc să nu mai aibă acces.

image

Închiderea operatiei cu mastic

One response to “Operație estetică la cireș

  1. Important este ca rana sa se închidă căt mai bine.
    Îmi amintește de momentul cănd am altoit ,în coroană,un gutui cu altoi de scorus”hașcul”,s-au prins foarte bine însă după circa 10 ani s-au desprins prin altoitură de catre gutui,acolo ,la altoitură,nu s-au sudat,altoiul cu portaltoiul.

Lasă un răspuns

