Lucrari de igienizare (defrisare) la Ferma Barzani


Terenurile agricole din Ferma Barzani, la debutul proiectului (nu este vorba de niciun proiect european) 😀 erau in proportie de 70-80% sub forma de parloaga, terenuri nelucrate de cativa ani buni, intelenite, cu vegetatie arbustiva si chiar forestiera instalate in draga voie :).

Stiti cum se mananca un ELEFANT ???, Va spun eu celor care nu a-ti aflat inca: Bucata cu bucata :).

Anual am avut de curatat si amenajat astfel de suprafete mai mari sau mai mici.
Luna aceasta am profitat de timpul frumos, iar la Ferma Barzani, am reanceput activitatea de igienizare a unei parcele ale carei margini Sud/Nord, erau bine ocupate de vegetatie.

Lucrarea de igienizare este premergatoare instalarii gardului de protectie a terenului respectiv impotriva animalelor.

image

Inainte de igienizare, partea nordica a parcelei

image

Echipa in actiune

image

Partea sudica in urma igienizarii

image

Pauza de masa

image

Nu lipseste zambetul

image

Din nou la munca 🙂

image

Limita de hotar si un gorun punct de reper

6 responses to “Lucrari de igienizare (defrisare) la Ferma Barzani

  1. intrebare: de ce nu ai lasat perdeaua aceea asa, fara sa o tai, ci doar sa pui un gard in fata ei? asa aveai protectie anti-vecini binevoitori, plus vreascuri cand aveai nevoie. vreau sa inteleg rationamentul tau:)

    • Radule,
      perdeau imi fura din teren cca 3 metri latime x 200 metri,….este ceva nu??? pe acolo imi fac drumul de acces iar pentru vanturi nu e cazul, oricum in final vor fi pomi fructiferi acolo pe margina tot cu rol de perdea, am valorificat la maxim cires salbatec pe care il altoiesc 🙂

  2. Taierile la meri se fac tot sub forma de “pahar”?

  3. Cel mai valoros element din poze este … palaria !!!

Lasă un răspuns

