Semanaturi de toamna la Ferma Barzani


Toamna aceasta a fost  deosebita, lunga si calda, multumesc Bunului Dumnezeu pentru acest timp :), deoarece atat plantarile cat si semanaturile de toamna s-au efectuat la timp si in conditii extra optime.
Obtinerea unor plante din seminte necesita stratificarea acestora, fie in lazi sau gropi cu nisip o perioada de 1-6 luni, depinde in fiecare caz de specii, iar in unele cazuri se poate opta pentru semanaturi de toamna, exact cum am procedat si eu :).
Atentie, trebuie sa detineti cunostinte minime despre fiecare specie/samanta in parte, durata de germinare, adancime de semanare, desime g/ml, protejare de rozatoare/daunatori…etc.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

….pentru cei care a-ti ratat semanaturile de toamna nu va pierdeti sperantele, urmeaza primavara 🙂

4 responses to “Semanaturi de toamna la Ferma Barzani

  1. Castanele si alunele se seamana de cu toamna?

  2. daca ai semanat castane pentru puiet de castan comestibil, trece-ma si pe mine pe lista pentru 1 copacel:)

    • vezi ca stii Radule, 🙂 pe toamna 2014 asa imi doresc si eu, sa fie castan comestibil deoarece am avut tot timpul solicitari si nu am avut castani, asa ca am trecut la munca :),…tinem aproape

Lasă un răspuns

