Puieți de Tei ( Tilia cordata Mill.)


Puieți de tei calitatea I, cu rădăcini nude, înălțimi cuprinse între 1,5 și 2 metri.

Teiul este frecvent utilizat pentru:
– aliniamente stradale;
– ornamental;
– melifer;
puieti de tei wpid-1385146066397.jpg

Pentru alte informați sau comenzi:

ing. Ruben Budău
0756 300 797
ruben_budau@yahoo.com

…puieți pot fi expediați oriunde în țară prin FanCourier, din Oradea.

17 responses to “Puieți de Tei ( Tilia cordata Mill.)

  1. Buna ziua,

    Ce informatii suplimentare imi puteti da despre teii din oferta? Am un teren expunere sudica (fost agricol) pe care incerc sa il populez cu diversi arbori (fructiferi sau nu). M-am oprit la tei si salcami pentru a delimita perimetral terenul. Cat de repede cresc acesti tei? De ce trebuie sa tin cont la plantarea lor? Nu este putin cam tarziu acum pentru plantat? … la primavara veti mai avea oferte de tei?

    o zi buna

    • Buna Radu,
      puieti de tei sunt in varsta de 3-5 ani, la plantare:
      – gropi de 40/40/40 cm,.
      -solul tasat foarte bine,
      – schema de plantare se alege in functie de ceea ce doresti in timp
      – preturile sunt in functie de cantitati
      – nu recomand amestec de salcam cu tei,…mai degraba parcele separeate, parcela tei si parcela salcam
      – plantarile atata timp cat avem 4°C in sol se pot face fara probleme
      – momentul de plantare este ideal, solul fiind foarte bogat in precipitatii
      – daca doresti puieti ptr primavara putem incheia o intelegere sa fie sigura treaba 🙂

      • Multumesc pentru raspuns,
        Probabil voi lasa pe primavara si vreau sa imi fac o planificare mai exacta sa stiu la cati tei si cati salcami sa ma intind. Ce inaltime vor avea teii in 2-4 ani? care e inaltime lor la maturitate? Voi avea si o gradina de legume si vreau sa tin cont de umbra care o vor face.
        La ce distanta de tei se pot planta pomi fructiferi?
        Pentru primvara sigur doresc puieti de 3-5 ani, dar numarul lor este in functie de coroana lor la maturitate. Perimetrul de care ziceam este undeva pe la 140 ml pe latime de 2-3m… nu stiu ce schema de plantare functioneaza.

  2. Buna seara ,as dori sa stiu daca mai aveti puieti de tei pentru primavara aceasta, v-am scris si pe email daca nu va e cu suparare .

  3. buna ziua,
    o intrebare, cat costa un tei? livrati in bucuresti?
    va multumesc,
    Gabriela

  4. DUMITRU NICULI - CONSTANTA

    Buna ziua ,
    1) Am un tei de 7 ani , a crescut frumos dar nu face flori .
    Nu as vrea sa-l tai .
    Ce-mi recomandati , sa mai astept , se poate altoi ?
    2) As vrea sa mai cumpar 10 buc , dar sa am garantia ca vor inflori .
    As vrea o oferta si recomandari pentru plantare , perioada optima , dimensiuni groapa , detalii privind pregatirea solului , etc .
    Multumesc ,
    Niculi Dumitru
    Constanta

  5. Buna dimineata!
    Am o intrebare. Teii se planteaza cate 2 – femela si mascul? Am un singur tei si mi s a spus ca le trebuie pereche ca sa faca flori. Va multumesc mult

  6. Buna ziua, ma intereseaza arbori tei pentru baza melifera, cat mai apropiat de varsta la care infloresc, aveti asa ceva ? Multumesc.

Lasă un răspuns

