Puieti de gladita (Gleditsia Triachantos) de vanzare


puieti de gladita (gleditsia triacanthos)

Pentru sezonul de plantari toamna/primavara, puieti de gladita sunt pregatiti, fara numar🙂.
Pretul 0,25 lei/bucata, cantitatile mai mari de 10 000 sunt negociabile.

Gladita poate fi utilizata pentru:

– protejarea proprietatilor (gen ferme, terenuri arabile….etc) prin formarea de garduri de protectie

– perdele de protectie impotriva vantului/eroziuni eoliene


– ornamental

– impaduriri

Asa arata puieti la inceputul luni septembrie 2014:
gladita puieti de vanzare

FOARTE IMPORTANT !!!
Cantitatea minima trebuie sa fie de cel putin 1000 bucati, se expediaza prin curier oriunde in tara🙂.

Pentru comenzi sau alte informatii sunt aici:

rubenbudau2014@gmail.com
0769 538 549

45 responses to “Puieti de gladita (Gleditsia Triachantos) de vanzare

  1. Buna ziua.as dori sa stiu in cat timp creste gladita de cand o plantez , ca sa poata fi un gard contra animalelor .multumesc .as dori sa imprejmuiesc cam 15000 metri patrati la ce costuri as ajunge

    • Mircea,
      daca anul acesta plantezi un astfel de gard cu o densitate de 10 puieti/metru liniar, pe doua randuri, cu puieti de un an de zile practic in toamna ai un gard cu o eficienta de 70-80%, iar anul viitor 100% impenetrabil de catre animale sau om.
      Lungimea gardului este 15000 metri liniari sau aceasta este suprafata in metri patrati?

  2. 15000 sant metri patrati pe care vreau sa pun afini in toamna,in Paleu dar pana atunci sper sa ne intalnim sa va pot intreba despre rentabilitatea afinilor si sa-faceti un pret bun la puiet .multumesc

  3. Salut
    Poti te rog sa-mi arati vro imagine cu puieti – vreau sa am o ideie cit de naltuti sunt . Daca acesti puieti de un an sunt plantati acum in toamna atunci ei trec inca un an printr-un proces de “realibitare” ? si am inteles ca trebuiesc prasiti nebuneste in primul an
    Va multumesc

  4. reabilitare am avut in vedere : )

  5. Am gasit datele dvs. de contact.Vin in martie in tara ,o sa trec si prin Oradea sa vorbesc cu dvs.,ca suntem si vecini🙂 Sanatate !

  6. buna ziua , as dori sa stiu unde aveti la oradea puietii ? sunt din oradea , m-ar interesa mai multe specii , as incepe cu gladita , pt imprejmuirea gradinii,

  7. Buna ziua,
    Am luat de la dvs. 1000 de puieti de gladita pe care ma pregatesc sa-i plantez. Cum se face plantarea? Am inteles ca se pun din 20 in 20 cm, intercalat, daca vreau 2 randuri. Cam cat de adanc/lat se sapa santul? Multumesc!

  8. Buna ziua, sunt din Sibiu si as avea nevoie de 2400 de lastari de gladita si as dori sa stiu cum as putea primi livrarea, am inteles ca nu trimiteti prin curier

  9. as dori si eu vreo 2000 de bucati treaba este cum ii mentin pana ii plantez pe toti…ca sa plantez 2000 de bucati banuiesc ca ia ceva timp…pot sapa o groapa mai mare in care sa ii pun la comun? , timp de o saptamana cat sa zicem va dura lucrarea ? multumesc…eu stau in constanta navodari faceti livrari in zona ? si cam la ce data incepe vegetatia la gladita e tarziu sa ii pun acum ?

  10. Am si eu o intrebare? Pe aici pe la noi sunt salcami (bagrini cum le spunem noi). Daca pun unul pe teren nu mai scap de ei nici cu acid si sufoca toate alealalte. Gardul asta al dvs. din gladita, care arata cam la fel, sta cuminte unde l-ai pus sau incepe si se inmulteste peste tot?

  11. Buna – care ar putea fi motivul ce a dus la o pierdere masiva a puietilor plantati acum un toamna ? Puietii au fost procurati de la un ocol silvic caci ne aflam cam departe de Dvs .

    Deci din cca 30 000 puieti sau prins doar 5-8% : (
    Poate nu trebuia retezata / tunsa radacina la plantare ? Mi sa spus ca trebuie de taiat putin din radacina caci se prind mai usor..

    Am observat ca cei care nu au frunza – la radacina au niste filamente / radacini albe parca ar fi inceput sa intre in vegetatie insa nu au apucat ..

    La fel am observat un asa fel de gindac printre gladita ar putea fi el cauza ?

  12. Buna ziua, sunt interesat sa cumpar puieti de Gladita ptr. un perimetru de aproximativ 2500 metri . Cati puieti trebuie sa cumpar de la dvs. ?

  13. salutare – ati putea sa-mi raspundeti va rog la problema de mai sus ? lasati-mi un email daca nu doriti sa publicati pe blog strah1@yahoo.com . Happy farming

  14. As dori puieti pentru un gard cu lungimea de aproximativ 820 metri. Se pot planta puietii in toamna? Daca da, cand? Cat de mari sunt anul urmator in iulie? Multumesc.

    • Dorin, atata timp cat temperatura in sol este de minim +4 C se poate toamna, primavara. In acest sezon sunt undeva la 0,6 metri iar cresterile de anul viitor dupa plantare sunt influientate de sol….nutrienti clima etc

  15. Salut,
    Pe la ce inaltime ajung puietii ?

  16. Buna ziua! Sunt din Roman si as dori sa stiu daca in toamna asta 2015 aveti disponibili puieti de gladita pentru un gard de 750ml.Si va mai rog sa-mi spuneti daca trimiteti prin curierat.si care ar fi pretul total.VA multumesc anticipat

  17. Buna ziua !
    Cam cat costa transportul a 1000 puieti pina la dr tr severin ?
    Multumesc !
    Valentin

  18. Buna ziua,
    Cum e mai bine : sa plantez semintele direct unde vreau sa fie gardul sau sa plantez puieti?

    O zi buna!

  19. Buna ziua,
    In primul rand felicitari in tot ceia ce faci, doresc sa stiu daca mai ai puieti de gladita? si daca da cat timp au 1,2,3 anii??
    Cu respect : Andreica.

  20. Multumesc pentru raspuns, as dori sa stiu daca sunt invaziv ?? nu as dori probleme cu vecini ,si cam cat dureaza expedirea coletului ? eu sunt din maramures, cum se procedeaza cu plata ramburs sau cum ??.
    Multumesc pentru intelegere.

  21. Buna ziua,
    sunt interesat de „confectionarea” unui gard din gladita, dar am si eu o intrebare:
    – aceasta planta are radacini destul de adanci ca sa fie ok si pentru sustinerea unui mal de pamant?
    Va intreb deoarece multa lume m-a indrumat spre „confectionarea” gardului din catina, care am inteles ca se preteaza si la sustinerea terenurilor in panta.
    Multumesc anticipat pentru raspuns.

  22. Am cumparat puieti primavara aceasta. I.am plantat recent si deja unii sunt inbobociti. Am incercat si cu seminte culese si puse de mine la germinat. a fost un esec total, plus ca am umplut casa de gargarite. Referitor la pret, e cel mai mic pe care l.am gasit pe piata. Am plimbat puietii de vreo 2 ori de acasa la teren (la distanta o sapt) pt ca nu am reusit sa ii plantam pe toti si arata perfect. Acum ca vor fi cativa care nu se vor prinde … nu mi se pare o tragedie. Recomand tuturor pentru calitatea produselor

  23. Buna ziua,
    Doresc sa fac o imprejmuire cu gladita, cca. 250 ml.
    Va rog sa imi spuneti:
    – care este pretul la puietii de gladita;
    – ce cantitate este necesara pentru un gard des;
    – când se planteaza;
    – la ce adancime, pe un rand sau doua;
    – daca se taie din radacina la plantare;
    – cat de des se uda dupa plantare;
    – daca se tunde din inalțime anul urmator;
    – alte informatii pe care le considerati necesare
    Multumesc.

Lasă un răspuns

