Butasi inradacinati de catina pentru oameni gospodari


In aceasta toamna pe langa cel mai nou arbust din Romania, afinul SASKATOON am realizat doua pachete cu plante de catina pentru cei impatimiti, potrivit pentru gospodariile dv.

Butasi de catina - calitate I

Butasi de catina – calitate I

Intretinerea plantelor este relativ simpla, acestea au nevoie de soare, apa si liniste :).

Imortant : Catina este o planta dioica, astfel incat pentru a produce fructe are nevoie atat de plante femele cat si mascule. Cartile de specialitate recomanda acest raport de obicei sub forma 7:1, 8:1, adica la 7 plante femele, o planta mascul, sau la 8 f, un m :).

Pastrarea  provizorie la sant a plantelor de catina - este valabila si la ceilalti arbusti fructiferi

Pastrarea provizorie la sant a plantelor de catina – este valabila si la ceilalti arbusti fructiferi

Butasi inradacinati de catina

Butasi inradacinati de catina

Pachetele disponibile sunt:

.

Pachetul I (90 lei)

8 femele + 2 masculi

Pachetul II (120 lei)

12 femele + 3 masculi

.
.
.
.
.
.
.

Fructificatie de catina (Hippophae rhamnoides L.)

Fructificatie de catina (Hippophae rhamnoides L.)

.
Alte specificatii:
.
– Soiul SERPENI
.
– varsta plantelor un an
.
– modalitatea de obtinere: prin butasire
.
– clasa de calitate I
.
– se poate comanda oricare din pachete, expedierea acestora se efectueaza prin FanCourier

.
.

Pentru alte detalii sau comenzi 🙂 :
rubenbudau2014@gmail.com
telefon 0769 538 549

79 responses to “Butasi inradacinati de catina pentru oameni gospodari

  1. As dori sa plantez 1/2 de hectar in primavara cate plante mi.ar trebui si cum fac comanda?

  2. As dori sa plantez un ha un nr de tel pentru mai multe detalii se poate???

  3. Buna ziua .As dorii si eu un pachet de butasi inradacinati de catina (8+2) mai aveti ?

  4. buna ma numesc marius si as vrea niste informati despre catina as vrea sa plantez si eu 40 ari sunt din zona bihor dar eu sunt la londra si as vrea cit ma costa un puiet si daca este pamintul corespunzator pt plantat catina Va mulumesc

  5. am plasat o comanda in 5 ianuarie 2015 ,nu am primit nici o veste de atunci,mai este valabila oferta dvs ? multumesc ,o zi buna

  6. Am facut o comanda pentru pachetul 2 si o foarfeca de altoit in data de 12.02.2015 si nu am primit nimic daca nu au inceput inca livrarile as dori daca aveti 2 pachete si foarfeca de altoit.Multumesc

  7. Livrati si cantitati mai mic, de exemplu 1 buc pachetul 1?

  8. Salut Ruben,as dori si eu sa plantez an zona Vrancea,pe un teren de 5500 mp cantină. Cam câte plante a -mi intră..?? A -mi puteti răspunde…. Va multumesc.

  9. Prin ce se diferentiaza butasul.mascul de femela??
    Multumesc

  10. Buna ziua. Ma numesc Maricel Gavrila,sunt din Brasov si sunt interesat de infiintarea unei plantatii de catina de cel putin 10 ha,in zona Brasovului. Ma intereseaza achizitia butasilor si tehnologia de plantare. Multumesc!

  11. Salut Ruben ,as dori sa infiintez o plantatie de catina pe jumatate de ha in zona lugojului.As dori niste informati legate de pret si de cate plante sunt necesare.multumesc

  12. As dori pachetul de 8 femele pus 2 masculi

Lasă un răspuns

