Plantatie de prun in anul II la Ferma bărzani


image

image

image

8 responses to “Plantatie de prun in anul II la Ferma bărzani

  1. Care este distanta optima intre pruni si care este distanta intre randuri. Cand este indicata plantarea: toamna sau primavara?

    • Georgescu,
      distanta optima se poate stabili in functie si de coroana pe care intentionezi sa o lasi, adica un 3×4, 4×4 etc important este ca atunci cand ajung la maturitate sa nu se umbreasca foarte foarte tare intre ei.
      Plantarea se poate realiza si toamna si primavara,
      – toamna insa trebuie avut grija sa nu se planteze intr-un sol secetos
      – primavara, este foarte ok dar….sunt riscuri sa se intarzaie plantare lor datorita conditiilor meteo nefavorabile 🙂

      • Multumesc mult de tot

      • Dle Ruben, in primavara am incercat (pt. prima data) sa altoiesc un cais intr-un corcodus prin metoda „in despicatura”. Am urmat pasii pe care dvs si alti altoitori cu experienta i-au recomandat. Am urmarit altoiul o perioada de timp, care era verde, se dezvolta, zic eu, normal,dupa care am uitat. Zilele trecute m-am uitat la el si parea uscat. Nu l-am rupt, nu l-am taiat, l-am lasat asa cum este. Exista sanse ca altoiul sa se fi prins totusi?

        ________________________________

Lasă un răspuns

