Evaluarea pomilor altoiti


Chiar daca dupa operatiile de altoit din luna martie a.c. am avut mari emotii pentru plantele altoite deoarece a venit o perioada cu zapada, inghet….vreme rea etc  mare mi-a fost surprinderea/bucuria cand am descoperit 70-80% reusita de prindere 🙂

Iata dovezile:

image

image

image

image

Chiar daca am folosit materialele profesionale de altoit care au contribuit la reusita …multumesc Lui Dumnezeu care mi-a aratat inca o data ca este sus…si de acolo face tot ce vrea :).

Voi cum stati cu evaluarea altoitului???

Cei care aveti unelte/materiale de altoit de la mine, sunteti multumiti de ele???

Spor la munca :).

2 responses to “Evaluarea pomilor altoiti

  1. as avea si eu cateva intrebari…
    Am un visin cu fructe mari si dulci…problema e ca nu a fost ingrijit, casa am cumparat-o in decembrie….Pot taia si curata acum acest visin?
    alta…am primit cateva caise mari, aproape cat pumnul…samburii au incoltit in nisip. e vreo sansa sa rodeasca dupa crestere?
    si ultima… pe caisii salbatici (zarzarele) se poate altoi?

    • Emile,
      – se poate face si taieri in verde in acest timp fara probleme, insa nu in exces
      – este posibil ca la maturitate sa rodeasca, insa nu e sigur ca va mai rodi aceleasi caise mari si frumoase…..dar merita incercat 🙂
      – nu am incercat nici o data altoirea caisilor dar….orice este posibil, trebuie imaginatie si chef de munca 🙂

Lasă un răspuns

