Plantaţia de cătină la Ferma Bărzani


image

image

image

image

13 responses to “Plantaţia de cătină la Ferma Bărzani

  1. Spor la treaba si productie mare!

  2. Wow, ce fain. Bravos ! Cati pe ce suprafata e? 🙂

  3. Buna ! La ce distanta se planteaza bustenii intre ei ? Multumesc !

  4. Ziua buna domnule Ruben,
    Imi place blogul dvs, si performanta dvs de a imbina partea comerciala cu partea educationala. Eu unul am invatat multe de la acest blog. Referitor la catina: am inceput o micuta plantatie de 100 tufe, cu densitate 4×2 m, si incep sa cred ca am lasat prea mare distanta dintre rinduri (4 m). Dorinta a fost de a elimina umbrirea reciproca a tufelor la maturitate. Eu am pus un rind complent de masculi, urmat de 3 rinduri de femele (in anul acesta urmind sa adaug un alt rind de masculi pe margina), rinduri orintate N-S , perpendicular pe directia vintului. Cum ati plantat dvs la Barzani? Ati pus rinduri mixte (…MFFFM…)? Polenul nu e dus de vint chiar asa de depoarte cum am gasit in carti, ma rog depinde de cum bate vintul in perioda polenizarii.
    Si a doua intrebare: aveti cunostinte daca Gindacul Japonez (Popillia japonica) a ajuns in Romania? Va intreb pentru ca insecta are un apetit diabolic pentru catina. Sper sa nu ajunga niciodata in Romania…desi lucrurile rele de obicei se raspindesc „precum magariu pre magariu scarpina”
    Mult respect, Cristi.

  5. Cum se deosebesc plantele masculi de femele ?

Lasă un răspuns

