Fagure de miere


image

După mai bine de un an de zile in care am muncit foarte foarte mult….in sfarsit am ajuns la nivelul in care sa am propriul borcanel de miere, produs de albinutele din ferma.

Nu este imposibil,…am plecat de la zero, dotari cunostinte …etc,dar cu o mare ambitie :).

Am preluat cativa roi anul trecut in plina seceta….dar am trecut cu bine de primele etape de viata, iarna, primavara. 🙂

Lumea albinelor…..o lume de la care putem invata foarte multe in special despre capitolul organizare.

Pentru cei care intentionati sa cresteti albine, o recomandare pe termen lung: va trebui sa  vizitati interiorul stupului saptamanal.

Lasă un răspuns

