Aniversare patru ani de blogging


De la o idee se naște un gând, pe urmă…se naște o dorință/plan, iar mai devreme sau mai tarziu dacă îl dorim începem să-l punem în aplicare și devenim fără să ne dăm seama implicați în planuri care ne ocupă o mare sau mică parte din viață.
Am pățit personal acest lucru în umră cu patru ani de zile când din camera unui cămin studențesc din Oradea am înțeles la vremea respectivă că am nevoie de o pagină de blog care să mă reprezinte, în care să îmi exprim ceea ce cred, în care să pot socializa cu persoane care sunt interesate de aceleași subiecte.
Ani au zburat, am muncit mult pentru a ajunge astăzi la o cifră a vizitatorilor de peste 500000 fapt pentru care doresc să mulțumesc pentru cei care ajung ocazional pe acest blog sau care revin pentru a dezbate anumite teme sau pentru a obține anumite informații.

Mulțumesc tuturor pentru încredere și timp.

Doamne ajută !!! 🙂

Cu prietenie,
Ruben Budău
aniversare 4 ani de blogging

6 responses to “Aniversare patru ani de blogging

  1. Felicitari si … la mai mare, cum se spune, adica sa ramai in blogosfera inca de 10 ori pe-atat, cel putin!!!

  2. Multumim si noi că existi si esti aici sa ne ajuti cu idei, sfaturi si lucruri utile

  3. Multi ani si de aici inainte. Desi sunt „boboc”,in scurt timp am invatat multe din sfaturile date de dvs. Va multumesc pt. raspunsurile prompte si profesioniste.

Lasă un răspuns

